Правила

Шановні покупці та відвідувачі сайту Новий Сад! Для того щоби відвідування нашого сайту та придбання рослин принесли вам найбільше задоволення, просимо Вас уважно ознайомитись із наступними правилами та інструкціями.

  1. Реєстрація

    Для зручності покупців ми практикуємо придбання рослин як з реєстрацією так і без неї.

Реєстрація дає можливість в онлайн-режимі відстежувати історію своїх замовлень, а також їх статус. Відпадає необхідність кожного разу вводити дані по доставці замовлення. Також зареєстровані покупці мають можливість скористатись додатковими знижками та бонусами.

Для незареєстрованих покупців, при купівлі рослин через сайт Новий Сад необхідно точно вказати всі дані у бланку замовлення, для того щоб уникнути непорозумінь із доставкою. Відповідальність за точність наданих даних по доставці несе Покупець. Відгуки на сайті може залишити будь-який відвідувач.

  1. Придбання рослин.

Ми не встановлюємо мінімальну вартість замовлення. Практично, мінімальною вартістю замовлення є ціна однієї позиції товару. Доцільність такого замовлення, у порівнянні із вартістю пересилання, залишається на розсуд покупця. Ми залишаємо за собою право у першу чергу обробляти та виконувати зхамовлення на суму 200 грн та більше.

Замовлення формуються покупцями самостійно шляхом заповнення корзини та наступного виконання усіх необхідних кроків. Якщо такий спосіб незручний для покупця, можливо оформлення замовлення через додаток Вайбер або електронну пошту шляхом надання переліку та кількості рослин, а також контактної інформації покупця для доставки замовлення (населений пункт, номер відділення Нової Пошти, мобільний телефон, спосіб оплати, а також коментарі та побажання до замовлення). Допускається також прийом замовлень через отримання від покупців фотокопій рукописних або друкованих списків з усією необхідною інформацією. Після остаточного формування Вашого замовлення ви можете обрати зручний для Вас спосіб оплати. Для зручності покупців ми практикуємо як передоплату так і оплату при отриманні. Якщо покупець, без вагомих причин, відмовився забирати та оплачувати своє замовлення, ми можемо у подальшому при роботі з ним наполягати тільки на передоплаті. Оплата відбувається на банківський рахунок приватного підприємця у Приватбанку, через поповнення картки-ключа. Після формування замовлення  ми перевіряємо наявність замовлених рослин та виходимо на зв’язок із Вами для уточнення інформації, що стосується Вашого замовлення та його доставки. Замовлення підтверджуються  на вказаний Покупцем номер телефону. Якщо Ви бажаєте іншого підтвердження (SMS, Viber або електронна пошта), просимо вказувати це у коментарях до замовлення.

Після факту оплати покупці повинні повідомити про факт оплати виключно у вигляді електронного листа або через Вайбер. Просимо не повідомляти про факт оплати за телефоном.

При пакуванні замовлень рослини підписуються українською або російською мовами, в залежності від того, з якої версії сайту зроблене замовлення. Латинські назви рослин присутні у детальних описах товару, а також збережені як можливий параметр пошуку. Звертаємо увагу на те,  що пересилці підлягають живі рослини, отже просимо  Вас:

2.1     Зауважити, що одержувачем замовлення ми вказуємо того, хто зробив замовлення через сайт. Якщо передбачається що посилку  буде забирати інша людина, просимо про це повідомити, щоби ми вказали відповідні дані при відправленні.

2.2     Вчасно забирати свої посилки та намагатися найшвидше висадити рослини  в грунт.

2.3     Із розумінням ставитись до того, що надземна частина рослини (стебла, листя, квіти) під час пересилки може трохи всохнути або деформуватися без суттєвої втрати якості рослини в цілому. Пересилаючі рослини, ми звертаємо найголовнішу увагу на збереження підземної частини рослин, що більш важливо для їх здоров’я.

2.4     Просимо зауважити, що ми залишаємо за собою право:

2.4.1.   Забракувати товар перед його відправкою, якщо будемо вважати його неякісним, або таким, що не відповідає замовленому виду або сорту. В такому випадку ми повертаємо кошти покупцю, так, як йому буде зручно.

2.4.2. У якості подарунку одноразово відпустити покупцю порції рослин  більшого розміру ніж ті, що вказані в описах товару. Це не зобов’язує нас постійно відпускати рослини більшого розміру за меншу ціну.

2.4.3. У якості подарунку одноразово додати зайву одиницю товару на додаток до тих, які вже замовлені. На додавання у якості подарунків тих позицій товару , що відсутні у замовленні ми зазвичай питаємо дозволу у Покупця.

2.4.4. Рослини висаджені у контейнери висилати без контейнерів, зі зволеженим комом землі, оскільки так зручніше для пересилання і такі рослини займають менший об’єм. Проте, якщо покупець висловлює побажання отримати рослини у контейнерах, ми це враховуємо.

2.4.5 В інтересах покупця збільшити заявлений термін доставки на нетривалий час, якщо є необхідність додаткової комплектації замовлення або заміни окремих одиниць товару на більш якісні. Просимо врахувати, що рослини є живим товаром, отже не завжди є можливість на 100 відсотків точно спрогнозувати їх готовність до відправки.

2.4.6. Відправити замовлення кількома частинами, якшо терміни готовності  рослин, які входять до його складу суттєво відрізняються. Якщо для покупця принципово важливо отримати замовлення одним відправленням, в такому випадку термін його відправки встановлюється по готовності усіх саджанців.

Просимо зауважити, що відправка замовлень відбувається у межах встановлених інтервалів, які тривають зазвичай від 7 до 30 днів. Ми не можемо гарантувати  відправку замовлень у певні дні за вибором покупців, проте намагаємось, якщо є можливість, враховувати подібні побажання для тих, хто користується послугами Нової Пошти. Відправка замовлень іншими перевізниками в обрані покупцями дні не відбувається.

  1. Доставка рослин. Умови та терміни доставки.

   Для найшвидшої доставки рослин ми співпрацюємо із службою експрес-доставки Нова Пошта. Укрпоштою, за бажанням покупців, ми відправляємо тільки насіння, взимку або рано навесні. В будь-яких інших випадках замовлення Укрпоштою ми не відправляємо.

Для покупців, які проживають у населених пунктах України де відсутні представництва компаній Нова Пошта або Інтайм пропонуємо наступну можливість: При формуванні та повній попередній оплаті  замовлень на суму від 800 гривень та більше ми беремо на себе оплату послуги  адресної доставки Склад-Двері від компанії Нова Пошта.

Можливість відправки замовлень службами: Автолюкс, Нічний Експрес, Делівері та іншими зберігається лише за покупцями, які здійснюють замовлення на суму від 4000 гривень та розглядається в індивідуальному порядку. Пакування рослин або посадкового матеріалу  та  доставка посилки у місцеве відділення служби експрес-доставки для подальшої пересилки  відбувається за рахунок Продавця. Тару для пересилки замовлень ми намагаємось надати безкоштовно, але залишаємо за собою право надати тару від компанії Нова Пошта та включити її вартість у ціну доставки. Вартість пересилки сплачується Покупцем при отриманні посилки.

Ми намагаємось обробляти та відправляти замовлення якомога швидше. Термін виконання замовлень оговорюється в індивідуальному порядку у залежності від замовлених рослин. Відправка рослин здлійснюється у межах певних інтервалів. Після надходження оплати, замовлення включається у найближчий можливий інтервал відправки, про що покупець повідомляється. Заявлений інтервал відправки може бути перевищений на нетривалий час якщо, в інтересах покупця, необхідна додаткова комплектація замовлення.

  1. Повернення товару.

Закон України “Про захист прав споживачів”, гарантує право покупця на повернення придбаного товару належної якості на протязі 14 днів від дня покупки. Просимо звернути увагу на те, що у даному випадку Покупець зобов’язаний подбати про збереження рослин у належному станы та їх зворотню пересилку Продавцю. Незважаючи на все це просимо Вас шанувати нашу працю та наш час і не використовувати дане право без поважних підстав.

В тому випадку, якщо Покупець передумав приймати вже  відправлену, він зобов’язаний негайно відправити її назад до Продавця. В тому випадку, якщо посилка була відправлена назад більше ніж через добу після її прибуття, ми не приймаємо назад такі відправлення та не повертаємо за них кошти. Якщо в посилці знайдені позиції товару неналежної якості такі відправлення оплачуються за рахунок Продавця, у всіх інших випадках зворотня відправка оплачується за рахунок Покупця. Для підтвердження поганої якості саджанців, ми залишаємо за собою право вимагати надання фотографій, які це іллюструють.

  1. Гарантії, розгляд рекламацій та претензій.

   Ми гарантуємо якість наших рослин та їх відповідність представленим зображенням та описам . Однак ми не в змозі повністю виключити можливі помилки і у випадку виникнення зауважень просимо писати на адресу shorsv1809@ukr.net. Мы принципово не дозволяємо  собі вносити будь-які зміни у замовлення без відома покупців, та відправляємо саме ті види та сорти рослин, які вони замовляють. У випадку, якщо вказана висота рослин, що продаються, мається на увазі лише висота надземної частини, без врахування висоти контейнера, пакування або довжини кореневої системи. Якщо ми припустилися помилки, просимо повідомити про це як найшвидше.

  Обгрунтовані претензії ми намагаємось розглядати на користь покупців. За наявності претензій до якості рослин, ми можемо попросити надати фотографії отриманих рослин.

Ми не приймаємо претензії до якості рослин у таких випадках:

– При відправці посадкового матеріалу будь-яким перевізником окрім Нової Пошти. При відправці насіння будь-яким перевізником ми приймаємо на себе повну відповідальність.

– У випадку тривалого зберігання відправлення на відділенні служби доставки на протязі більше ніж 2 дні, у випадку якщо повідомлення про відправку з нашого боку було відправлено. Ми зобов’язуємось повідомляти покупцям про відправку замовлення у вигляді СМС на номер телефону, який вказується при оформленні замовлення. Просимо бути уважними та відразу вказувати вірну інформацію.

– У випадку, якщо з моменту отримання замовлення пройшло більше 2 тижнів. Це має відношення до претензій щодо якості саджанців та комплектації замовлення. Претензії до якостіі насіння та сортової відповідності саджанців приймаються на протязі 9 місяців з моменту отримання замовлення.

  1. Пошук рослин

  Ми намагались зробити пошук рослин максимально зручним для Відвідувачів Для цього у верхній частині головної сторінки розміщений алфавітний покажчик із російськими або українськими літерами відповідно до мовної версії сайту (російської або української). Обираючи будь-яку літеру Ви обираєте усі рослини, назви яких (латинські або українські) починаються на цю літеру. Також можливо знайти потрібний для Вас товар за основними категоріями пошуку, перелік яких розташований у верхній частині екрану. Скинути  результати пошуку можна, натиснувши на розділ меню – Нові надходження.

        7. Акції та спеціальні пропозиції.

В пункті меню Акційний товар є можливість ознайомитись із товарами, на які, в даний момент,  діють акції, знижки та спеціальні пропозиції (якщо такі є в наявності). В описі таких  товарів надається детальна інформація про умови.